Sunday, November 22, 2009

alah!!!!!

giman ana nih kok aku jadi begini ya?????
hariku seperti seorang pecundang yang sedang patah hati....
di sini saya lagi bersama teman ku yang bernama rio chandra
dia sekarang lagi menemaniku mosting di blog saya dan rio
saya dan rio tadi juga.....
tak tau apa yang sedang di lakukan olehnya



(ini yantg nulis di atas dalam keadaan apa sih.???? kok ngak yambung blas
aku duga yang nulis ini orang nya lagi ngak tenang pikirannya... dikarnakan dia ,,,,......)

ntah lah yang penting di tulis... daripada kopy paste ntar ada yang gomen kayak
kemaren!!! tapi anehnya komen nya tidak langsung dengan saya..
dia komen ya sama si reza...
ada kemungkinan dia tidak komen dengan saya ...
dianya takut amasaya ,dia ngak punya nyali.... atau sebagainya......................
terserah dia lah !!!!!

0 comments: